torsdag 17 september 2009

En vecka kvar

Godmorgon
Sitter nu här och smuttar på hallon modifast gotti gott.
Jag mätte mig i dag runt magen 2cm mindre ha ha.jippiii.
Under min första flytvecka gick jag ner 2.5kr inte illa pingkat.
Lämnade blodproven i tisdags hoppas allt är ok med de.
Helgen som kommer är min sista innan operationen.
och nervös blir jag bara jag nämner det. Skall kanske ringa in fråga om de har en tidigare tid.
Hämtade ut sprutorna igår. Men vart skall man ta de? i magen?.
Har inte fått den minsta information om det?
Skall iväg och jobba nu
Kram

1 kommentar:

  1. Kikar in här hos dig...och dig är det din OP-dag!! Hoppas att allt gått bra och att du mår lika bra som jag gjorde för exakt 2v sedan!!
    Lycka till på din resa mot ett lättare liv!!
    kramar
    BIG-MAMA *viktop*
    http://blogg.familjen-ahlgren.se

    SvaraRadera